پشتیبانی و نگهداری سیستم

خدمات پشتیبانی هوش مصنوعی یکی از مراحل اصلی چرخه‌ی حیات محصولات و پل ارتباطی پایدار ما با مشتریان است. تلاش می‌کنیم با رفع مشکلات و ابهامات، شرایط لازم را برای استفاده‌ی کامل‌تر شما از راهکارها و امکانات نرم‌افزاری هوش مصنوعی فراهم کنیم.

  انتظارات شما پس از استفاده از امکانات نرم‌افزاری سیستم‌های یکپارچه و فرایندگرا، تغییر می‌یابد و کارشناسان پشتیبانی ما آماده‌اند تا پاسخگوی این انتظارات رشد یافته باشند.

تعدد و تنوع دامنه فعالیت مشتریان ما باعث شده گنجینه‌ای از فرایندها و تجربه‌های حرفه‌ای از کسب‌‌وکارهای گوناگون، در اختیار ما قرار گیرد. تلفیق این دانش و استفاده از فناوری‌های روز که همواره مورد توجه هوش مصنوعی بوده، به ما کمک می‌کند تا پشتیبانی کامل و مؤثری از راهکارها و سیستم‌های خود ارائه کرده، شما را در بالابردن بهره‌وری کسب‌وکارتان یاری کنیم.

 افزون بر ارائه خدمات پشتیبانی فنی از سیستم‌ها، با استفاده از نسخه‌های به‌روزشده‌ی نرم‌افزارهای هوش مصنوعی، با ایجاد هرگونه تغییر در  قوانین جاری و مالیاتی کشور، تنظیمات لازم برای هماهنگی با این تغییرات در سیستم‌های شما اعمال می‌شود.

 کارشناسان آموزش‌دیده‌ی پشتیبانی هوش مصنوعی آماده‌اند تا بر اساس نوع قرارداد، به پرسش‌ها و مشکلات مدیران و کاربران شما درباره سیستم‌های ما پاسخ داده و کمک‌ کنند تا در کم‌ترین زمان ممکن مسائل حل شوند.

پوشش خدمات پشتیبانی ما

خدمات پشتیبانی هوش مصنوعی توسط شرکت‌های گروه در تهران و مراکز استان‌ها، کل کشور را زیر پوشش خود دارد. شما با توجه به نیاز، منطقه جغرافیایی و نوع کسب و کارتان، از خدمات پشتیبانی گروه استفاده کرده، می‌توانید خدمات مورد نظر خود را از میان انواع قراردادهای پشتیبانی ما انتخاب کنید.

انواع خدمات پشتیبانی هوش مصنوعی

در قراردادهای پشتیبانی ما این خدمات ارائه می‌شود:

  1. خدمات مشاوره‌ای متناسب با نوع کسب و کار
  2. پاسخ‌گویی به مشکلات و رفع ابهام‌های کاربران سیستم‌ها
  3. به روزرسانی نسخه‌ها و ارائه خدمات آموزشی به کاربران
  4. خدمات مشاوره‌ای برای مراقبت از پایگاه داده‌

شما می‌توانید با توجه به نوع قرارداد پشتیبانی، از طریق پرتال مشتریان، تماس تلفنی و سرویس مراجعه حضوری، از خدمات پشتیبانی مورد نیاز خود بهره‌مند شوید.